Jak skutecznie schudnąć?

Zgodnie ze znanym aforyzmem „jesteś tym, co jesz”. Tak, więc, aby skutecznie się odchudzać, należy zacząć od wdrożenia odpowiedniej diety. Jedzenie ma wpływ na to jak się czujemy i jak funkcjonujemy. Długotrwałe niezdrowe odżywanie może znacząco przyczynić do pogorszenia naszego stanu zdrowia.

Co jeść?

Jest kilka ważnych zasad, które należy przestrzegać, aby skutecznie walczyć z nadwagą. Zacznij jeść jak najwięcej surowych warzyw. Surowe warzywa, w tym przede wszystkim rośliny zielone, takie jak np. sałata rzymska czy jarmuż, powinny być ważną częścią codziennego menu. Z zielonych liści można przygotowywać szejki, smoothie i sałatki. Nie sposób przedawkować warzyw. Jedz świeże owoce lub zmiksowane mrożone owoce. Owoce sycą i dają uczucie wypełnienia. Należy ograniczyć ilość spożywanych produktów zbożowych i ziemniaków. Nie dostarczają one organizmowi zbyt wielu witamin, za to są kaloryczne. Włącz do swojej diety rośliny strączkowe, siemię lniane i orzechy. Zupa fasolowa, bakłażan z fasolą lub zielone warzywa z soczewicą stanowią wysoko odżywczy, bogaty w błonnik i niskokaloryczny główny posiłek.

I co dalej?

Zmiana diety to za mało. Trzeba zacząć trenować. Możemy wybrać rower, siłownię albo basen. Wszystko zależy tylko od tego, co będzie nam sprawiać przyjemność. Jeśli to także nie przyniesie zadowalającego efektu, sięgnijmy po spalacze tłuszczu albo tabletki na odchudzanie. Nie łudźmy się że efekty zobaczymy od razu. Proces odchudzania jest długotrwały, więc potrzeba determinacji i wytrwałości.

2 Komentarzy

  1. Martyna

    Uwielbiam gotować. Zaczęłam przygotowywać sobie lekkie posiłki. I waga spadła.

  2. Ula

    Koktajle to bomba witaminowa. Są inne w okresie letnim. Serdecznie polecam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *